El Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, a través de la Direcció General de Transferència i Societat del Coneixement (DGTSC), i mitjançant la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), convoca la segona edició dels Premis a la Transferència de Coneixement Joan Roget. Aquests guardons reconeixen les accions vinculades a la transferència de coneixement considerades com a casos d’èxit del sistema per la seva aportació al desenvolupament econòmic i social d’investigadors/ores o tècnics/ques individuals, juntament amb les institucions a què pertanyen.

Els Premis posen en valor persones, projectes i entitats que han demostrat un major potencial en les seves aportacions, amb una valoració significativa de l’impacte aconseguit durant la seva trajectòria investigadora, la capacitat de fer arribar el seu treball a l’aplicació pràctica i també el grau de connexió amb els usuaris potencials del coneixement generat.

Icona del Premi Nacional de Recerca
Premi a la Transferència de Coneixement Joan Roget al millor treball col·laboratiu d’R+D+I,
que reconeix el/les autor/autores de qualsevol tipus de producció científica amb transferibilitat real o potencial.
Premi Joan Roget
Premi a la Transferència de Coneixement Joan Roget a l’impuls de la transferència,
que reconeix les unitats de transferència dels agents de recerca i innovació del Sistema Català de Recerca (universitats, centres de recerca i centres tecnològics)
Icona del Premi Nacional de Mecenatge Científic
Premi a la Transferència de Coneixement Joan Roget a un cas d’èxit de transferència,
que reconeix les empreses o administracions públiques en haver aplicat i portat al mercat un resultat transferit procedent del sistema.